Pages

Subscribe:

Labels

Sunday 26 August 2012

Menghitung Hari (2)

Time spent with friends is time well spent. To the dearest friend whom I spent time with today, if I have one person I can pinpoint as a strength that helped me get where I am, it is you. Thank you so much. I know that the harder things get, the closer the help of Allah is.

Dan salah satu pertolongan Allah itu ialah apabila dikirimkanNya sahabat-sahabat baik dan insan-insan mulia dalam hidup kita. Thanks again..sarang hae.



2 comments:

  1. Assalamualaikum

    Terima kasih kerana sudi berkongsi kisah hidup saudari. Saya nak tulis panjang tapi saya betul betul tak tahu nak tulis apa. Saya dah tulis panjang tapi saya padam semula berkali kali.

    saya cuma ingin sebutkan yang, sesungguhnya ada yang membaca blog saudari, dan walaupun saya tidak mengalaminya sendiri, tapi tulisan saudari memberikan keinsafan untuk saya sendiri.

    Ya Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani, kau sembuhkanlah penyakit saudaraku ini, berikanlah beliau kesihatan dan kesejahteraan agar beliau boleh terus berbakti di jalan Mu ya Allah...

    Amin ya robbalalamin...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih di atas segala sokongan dan doa. Selagi bernafas, hidup mesti diteruskan. Walaupun ada waktu-waktunya Allah menguji kita untuk berenang di lautan masalah, tapi Dia pasti tak akan membiarkan kita tenggelam di dalamnya. Cantik kerja Tuhan, insyaAllah.. Syukran jazilan.

    ReplyDelete