Pages

Subscribe:

Labels

Thursday 4 October 2012

Menghitung Hari (3)


Aku tak mampu menjadi orang yang baik itu. Tapi sekurang-kurangnya aku tahu aku tidak berusaha menjadi orang yang jahat. Aku tak mampu menjadi orang yang menyenangkan. Sekurang-kurangnya aku sedang berusaha untuk tidak selalu menjadi orang yang menyusahkan.

Esok harus ke sana lagi. Kudrat makin kurang, tapi semangat masih ada. Mudah-mudahan Allah permudahkan rawatan esok. Selamat belajar buat sahabat itu. Mudah-mudahan Allah permudahkan perjuangan ilmumu di sana. Juga selamat beribadah buat dia yang kini sangat dekat dengan Allah dan kekasih Allah. Semoga hajimu mabrur.

Setiap kita ada sesuatu yang perlu diperjuangkan. Semoga dimudahkan Allah perjalanan untuk kita itu.. Sampai jumpa lagi. Ganbatte!

Tiba masanya kau cari teman pengganti..

0 comments:

Post a Comment