Pages

Subscribe:

Labels

Monday 26 September 2011

Thanks for the Memories...

Alhamdulillah, selesai agenda rumah terbuka keluarga aku tahun ni. Penat, tapi aku bahagia. Bahagia dapat kumpulkan wajah-wajah yang aku sayang di depan mata. Terima kasih sahabat-sahabat setia yang merancakkan suasana. Terima kasih sahabat lama di atas pertemuan semula. Terima kasih juga pada wajah yang sangat aku rindu. Ros, kali ni insyaAllah aku akan save semuanya dalam ingatan. Aku tak akan lupakan setiap wajah dan kenangan.

Maafkan segala kekurangan yang ada. Kurang garam dan gula ke, kurang layan dan berbahasa ke, kurang pinggan dan cawan ke, kurang ajar ke..maafkanlah semuanya. Terima kasih kerana buat Mama gembira, sampai dia tak sedar  langsung kesakitan dan derita yang sedang ditanggung anaknya ini. Sekurang-kurangnya suatu hari nanti ada juga perkara yang akan buat dia tersenyum bila mengenangkan semua ni kembali.

Yang paling utama, terima kasih Tuhan, Ya Rahman Ya Rahim, di atas takdirMu yang indah ini. Aku bersyukur di atas nikmat rezeki dan kesihatan yang Kau berikan padaku dan keluargaku. Jadikanlah aku hambaMu yang kekal syukur dan rendah hati. Berilah aku peluang untuk mengumpul bahagia sebelum nafas terhenti. Apa pun takdir yang telah Kau tetapkan untuk aku selepas ini, aku terima dengan redha dan sabar.

Asyik dengar lagu ni je hari ni, jadi suka pulak..
    

0 comments:

Post a Comment